FAQ

Na jaki numer konta mam wpłacić za zamówienie?
PLN: Santander Consumer Bank PLN: 28 1090 2590 0000 0001 4124 7401
EUR: Santander Consumer Bank EUR: 32 1090 2590 0000 0001 4124 7523
USD: Santander Consumer Bank USD: 09 1090 2590 0000 0001 4124 7549

Proszę pamiętać, by w tytule wpłaty podać numer zamówienia ze sklepu www.kosmetykizameryki.pl oraz Imię i Nazwisko osoby kupującej.
Jest to szczególnie ważne jeśli przelew wykonywany jest przez osobę inną niż Kupujący.

Dane Sprzedawcy to:
Grupa MSG Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 118D
97-300 Piotrków Tryb.

 

Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?
Tak. Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są oryginalne. Dotyczy to zarówno kosmetyków do makijażu, pielęgnacji jak i perfum.

 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Niestety, nie ma możliwości składania zamówień przez telefon.

 

Czy za każdy przedmiot muszę płacić osobno?
Nie. Koszt wysyłki jest jeden, niezależnie od sumy zakupionych przedmiotów.

 

Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?
Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania.
Zarówno zalogowani jak i nie zalogowani klienci otrzymują od nas informacje o postępach realizacji zamówienia i numer listu przewozowego, kiedy paczka zostanie już wysłana. Jednak po założeniu konta będą mogli Państwo za pomocą własnego panelu zarządzać swoim kontem i zakupami w sklepie.

 

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?
Po założeniu konta można wejść do własnego panelu użytkownika i zarządzać zakupami w sklepie. Można wtedy obejrzeć historię zakupów i zapoznać się z postępami aktualnie złożonego zamówienia. Nie trzeba również za każdym razem wpisywać danych adresowych potrzebnych do wysyłki, można je jednak wówczas w dowolnym momencie zmienić.

 

Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie możecie Państwo zobaczyć na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Jeśli nie posiadacie Państwo konta możecie zasięgnąć informacji dzwoniąc do nas lub wysyłając maila na adres [email protected]. Wszyscy klienci, zarówno posiadający konto jak i nie posiadający go, otrzymują od nas informacje mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji i o jego wysłaniu (wraz z numerem listu przewozowego).

 

Nie mogę dodać do koszyka potrzebnej mi ilości sztuk produktu.
Co mam zrobić?

Powodem takiej sytuacji może być brak w magazynie żądanej ilości sztuk towaru. W celu dowiedzenia się, czy możliwy jest zakup większej ilości sztuk prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą naszej drogerii.

 

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety, na obecną chwilę nie ma możliwości odebrania zamówień osobiście.

 

Czy mogę edytować zamówienie?
Złożone zamówienie może edytować tylko obsługa sklepu. Zmiany można dokonać poprzez kontakt z nami (telefonicznie lub mailowo). Najlepiej wcześniej przygotować sobie numer zamówienia, którego dotyczą zmiany. Zmienić można praktycznie wszystko: od adresu, przez numer telefonu do poszczególnych przedmiotów. ZMIAN MOŻNA DOKONAĆ  JEŻELI ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO JESZCZE PRZYJĘTE DO REALIZACJI. Po realizacji przez nas zamówienia, zmiany są niemożliwe.

 

Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z realizacji złożonego zamówienia – skontaktuj się z nami podając numer zamówienia, które chcesz anulować.