SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: TEL. 698 852 124
|
INFO@KOSMETYKIZAMERYKI.PL
Ilość: 0 (0 szt.)
0,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł wysyłka za 1 grosz

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Na jaki numer konta mam wpłacić za zamówienie?

PKO Bank Polski: 39 1020 2472 0000 6502 0353 8204

Proszę pamiętać, by w tytule wpłaty podawać numer zamówienia ze sklepu www.kosmetykizameryki.pl oraz Imię i Nazwisko osoby kupującej.
Jest to szczególnie ważne jeśli przelew wykonywany jest przez osobę inną niż Kupujący.
Dane Sprzedawcy to:

KosmetykizAmeryki.pl
ul. Zana 7
44-270 Rybnik

 

Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?
Tak. Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są oryginalne. Dotyczy to zarówno kosmetyków do makijażu, pielęgnacji jak i perfum.

Czy za każdy przedmiot muszę płacić osobno?

Nie. Koszt wysyłki jest jeden, niezależnie od sumy zakupionych przedmiotów.

Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?

Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania.
Zarówno zalogowani jak i nie zalogowani klienci otrzymują od nas informacje o postępach realizacji zamówienia i numer listu przewozowego, kiedy paczka zostanie już wysłana. Jednak po założeniu konta będą mogli Państwo za pomocą własnego panelu zarządzać swoim kontem i zakupami w sklepie.

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?
Po założeniu konta można wejść do własnego panelu użytkownika i zarządzać zakupami w sklepie. Można wtedy obejrzeć historię zakupów i zapoznać się z postępami aktualnie złożonego zamówienia. Nie trzeba również za każdym razem wpisywać danych adresowych potrzebnych do wysyłki, można je jednak wówczas w dowolnym momencie zmienić.

Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?
Po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie możecie Państwo zobaczyć na jakim etapie realizacji jest zamówienie. Jeśli nie posiadacie Państwo konta możecie zasięgnąć informacji dzwoniąc do nas lub wysyłając maila na adres info@kosmetykizameryki.pl. Wszyscy klienci, zarówno posiadający konto jak i nie posiadający go, otrzymują od nas informacje mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji i o jego wysłaniu (wraz z numerem listu przewozowego).

Czy sklep wysyła paczki za granicę?
Tak. W celu wyboru takiej opcji należy podczas składania zamówienia wybrać kraj dostawy. Koszt wysyłki pokaże się po wybrania sposobu płatności.  Wszystkie paczki nadajemy kurierem DPD.
Jeżeli na liście nie ma kraju, który chcesz wybrać to znaczy, że niestety nie wysyłamy tam paczek.

Nie mogę dodać do koszyka potrzebnej mi ilości sztuk produktu. Co mam zrobić?
Powodem takiej sytuacji może być brak w magazynie żądanej ilości sztuk towaru. W celu dowiedzenia się, czy możliwy jest zakup większej ilości sztuk prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą naszej drogerii.

Czy mogę  odebrać zamówienie osobiście?

Oczywiście, odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym złożeniu i opłaceniu zamówienia. Niestety nie ma możliwośći płatności za zamówienie gotówką przy odbiorze. Po paczkę można przyjść w każdą środę i piątek (za wyjątkiem przypadających w te dni świąt) po otrzymaniu informacji od nas, iż paczka jest gotowa do odbioru. Pracujemy w godzinach od 7 do 15. Adres:

KosmetykizAmeryki
Orzechowa 8
44-270 Rybnik
(zielony budynek)

Czy mogę edytować zamówienie?

Złożone zamówienie może edytować tylko obsługa sklepu. Zmiany można dokonać poprzez kontakt z nami (telefonicznie lub mailowo). Najlepiej wcześniej przygotować sobie numer zamówienia, którego dotyczą zmiany. Zmienić można praktycznie wszystko: od adresu, przez numer telefonu do poszczególnych przedmiotów. ZMIAN MOŻNA DOKONAĆ  JEŻELI ZAMÓWINIE NIE ZOSTAŁO JESZCZE ZREALIZOWANE. Po realizacji przez nas zamówienia, zmiany są niemożliwe.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z realizacji złożonego zamówienia –  skonatktuj się z nami podając numer zamówienia, które chcesz anulować.

 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon pod numerem: 698 852 124

Wcześniej prosimy przygotować kody produktów.